Jesus kommer snart!

Dette er en profeti fra Gud som en gamel dame frå Valdres fikk i 1968. Emanuel Minos trefte henne og skrev ned det hun fortalte.  Eg fikk se verden som en slags globus. Eg så Europa land etter land. Eg så skandinavia. Eg så Norge. Eg så visse scener som ville skje like før Jesus kommer igjenn, like før den siste ulykken bryter løs over menneskeslekten, en ulykke som vi aldri før har opplevd maken til. Hun nevnte 4 avsnitt. Like før Jesus kommer, og alvoret bryter løs. 1. Det blir en avspenning som vi aldri før har hatt. Det blir fred, og freden kommer til å vare en tid. I denne fredsperioden blir det avrustning i mange land, også Norge, og vi er ikke forberett denne gangen heller når krigen kommer. Den tredje verdenskrigen kommer til å starte på en måte, som ingen hadde ventet, og i fra uventet hold. 2. Det kommer til å oppstå en lunken holdning uten sidestykke blant kristne! Et frafall fra sann og levende kristendom blant de kristne! Kristne kommer ikke til å være åpen for ransakande forkyning like før Jesus kommer. De vill ikke som før  i tiden høre om synd og nåde, lov og evangelium, bot og bedring.  Istedenfor kommer LYKKEKRISTENDOM ! Det gjelder å bli vellyket. Det gjelder å nå frem. Det gjelder matrielle goder, ting som Gud aldri har lovt oss på denne måten. Kirker ,bedehus og frikirkelokaler blir mer og mer tomme. Isteden for forkynning vi har vært vant til gjennom generasjoner - som å ta sitt kors opp å følge Jesus -  er det underholdning, kunst og kultur som overtar kirker, bedehus og lokaler der det skulle være vekkelse, nød og botsmøte. Dette kommer til å skje i sterk grad like før Jesus kommer igjenn, og ulykken bryter løs over oss, og folk kommer til å sove i sin ånd. 3. Det blir en moraloppløsning som gamle Norge aldri har opplevd maken til. Folk vil leve som gifte uten å være gift. ( dette profeti er fra 1968 og begrepet samboer eksisterte ikke) Ureinskap før ekteskape og utroskap i ekteskape kommer til å bli det naturlige, og det kommer til å unskyldes på alle måter. Dette kommer og til å skje blant kristne! Vi kommer til å synde mot naturen. Like før Jesus kommer tilbake. Får vi TV saker som vi aldri tidligere har opplevd. TV blir full av vold, en vold så grusom at den kommer til å lære folk å drepe og ødelegge hverandre, og det blir utrykt å gå i gatene våre! Det blir ikke et tilbud på TV, det blir fullt av tilbud! ( dette profeti er fra 1968 og hun fikk se dette med at vi har så enormt mangen TV kannaler) Det kommer til å bli som vi har det på radioen der vi kan ta inn den ene stasjonen etter den andre. Og folk kommer til å ha vold som underholdning, de værste scener av mord og ødelegging av hverandre, og det kommer til å spre seg til samfunnet! På TV kommer det også å bli vist samlivs scener. De mest intime ting som foregår i et ekteskap kommer til å bli vist på skjermen. Da sa den gamle damen: Det kommer til å skje og du Emanuel Minos får se det. ( I dag er Emanuel Minos rundt 85 år ) Alle ting vi har hatt før, kommer til å brytest ned, og det blir vist det mest usømelige foran øynene våre. 4. Folk fra fattige land kommer til å strømme til Europa. De kommer også til skandinavia og Norge. Det blir så mangen av de at folk begynner å mislike de og blir harde mot de. De blir behandlet slik som jødene før krigen. Da er målet får våre synder nådd! Da trillet tårene ned på den gamle damen. Eg får ikke se det, men du får se det!  Da plutseleg kommer Jesus tilbakefor å hente sine, og den tredje verdenskrig bryter løs ! Det blir en kort krig ( Hun fikk se den i det synet )  Alt av krig som har hvert før er bare lek i forhold til denne. Og  den kommer til å bli avsluttet med  atombombe. Lufta blir så forurensa at ingen kan puste i den. Forurensningen kommer over flere kontinent. Amerika, Japan, Australia, - de rike landene. Vannet blir ødelagt. Vi kan ikke dyrke mer på jorden. Resultatet blir at det blir få igjenn. Og menneskene i de rike landa vil forsøke å rømme til de fattige landa, men de blir like harde mot oss som vi var mot de når tiden er inne. Eg er så glad for at eg ikke får se det, men når tiden nærmer seg, må du ta mot til deg og si dette. Eg har fått det fra Gud! Ingenting av dette er i mot det som Bibelen forteller i Johannes Åpenbaring kapitel 6.   

MEN DEN SOM HAR FÅTT SIN SYND TILGIT OG HAR JESUS SOM SIN FRELSER OG HERRE ER TRYGG !

 

 

4 kommentarer

Tekst

04.feb.2011 kl.18:28

Dette var virkelig interessant. Jeg er personlig kristen, men jeg har det slik at jeg har vanskeligheter for å tro selv om jeg faktisk vil tro på Gud. :)

viiee

04.feb.2011 kl.18:38

omg, sorry ass. Men den dama på 85 år kommer til å være død før neste verdenskrig. Og den krigen vil mest sansynlig finne sted på internett. Om man er god i hakcing kan man ødelegge mye for et land. Og det kommer IKKE til å bli fred for den 85 år gamle dama dør, og hun skal jo få se dette?

Og, hvorfor stopper ikke Gud dette? Om Gud finnes er han god, og siden all dritten finnes her i verden eksisterer han ikke. Om gud hadde hvert god hadde han vist nåde for alle sine barn, for alle er guds barn.

Fandango Morello Arnardosen

04.feb.2011 kl.18:45

Oh lord.

Mocca

24.feb.2011 kl.23:49

vi må alltid være våkne, ha olje på lampen! Den som ikke vil tro får selv ta ansvaret, men ikke si at du ikke ble advart! :)

Gud bevarer et villig hjerte! <3

Skriv en ny kommentar

endetiden

endetiden

0, Bergen

En ensom and som har et brennende ønske om at flere våkner opp,og går i mot samfunns-strømen.Det er dobbelt så tungt.Men gir deg Ditt Liv tilbake.

Kategorier

Arkiv

hits